Lägger ut en bilder från ett underbart Öland och från kalmar

Det gäller att leva på hoppet:))) Hoppas att allt är väl med er mina vänner. Jag har haft underbara soliga dagar på Öland och det har varit varmt 30 grader flera dagar i streck. Jag har varit hemma en två veckor nu och det har varit varmt här också men jag saknar att det fläktade så skönt hela tiden. Jag skall börja jobba imorgon det känns tufft vill ha en månad till inga problem...Skönt att laddat batterierna!!!Önskar er allt gott mina vänner. Jag har saknat er och bloggandet...kramar från Tussegumman

Kommentarer

Vad ina bilder du bjuder på.Vad skönt med en härlig semester.då går detlite lättare att börja jobba.Ha en skön söndag kram Rita ♥
Anna Wallin sa…
Härliga semesterbilder du lagt upp!
Själv har jag haft semester i Jämtland... men riktig semester var det inte då jag sydde och hade att göra för mitt företag. Men det var skönt att vara nära släkt och andra närstående.
Ta hand om dig
Kram Anna (fd.Tildé)
Helga sa…
Vi har också varit precis på de ställena i sommar och så på landet också förstås :)
Elisabeth sa…
Å jag har saknat dig, min vän. Men så skönt att få komma iväg lite, och slippa alla måsten och ok... och jag förstår så väl när du skriver att du skulle ha velat vara ledig en månad till!

Leva på hoppet... ja, men det gör vi väl! Å vi ska hoppa högt.. sikta mot trädtopparna... och nå stjärnorna!!

Varm kram... ja, i tanken till dig nästan varje dag!
Anna Wallin sa…
Du får gärna hitta tillbaka hit...
saknat dig
Kram Anna W (fd. Tildé)
-Nena- sa…
Vi har också varit på Öland och Kalmar i sommar.
Härligt och skönt var det.

Ha det så bra
Kram
Pockethexan sa…
Visst är det Öland men det blev inte att vi kom iväg dit i år!
Härliga hoppfulla foton o hoppas att du fortsätter att blogga för jag har något till dig! <3

Kramis o tack från förr!
<;D
Synnøve. sa…
Hoho....
Vart är du?
Saknar dig alltså.

Förstår det var skönt på Öland. Det ser man av dina bilder.

Hoppas det är bra med trattkantarellen oxå nu.

Hoppas du återkommer vid tangentbordet snart.
Kramen från nabolandet.
Synnöve.
Pockethexan sa…
Det blev lite fel när jag skulle tolka awarden så jag gjore en ny, läs det här inlägget
http://pockethexorna.blogspot.com/2010/10/ursakta-award-polisen.html i stället för det gamla.

Kramis o välkommen tillbaks för det gör du väl!?
<;D
Hej Tussegumman Längesedan man såg till dig nu. men hoppas allt bra med dig. Tråkigt med din söta katt so skada sig. Hoppas det gått bra och är läkt Pysen har med varit till veterinär, en klo som gått sönder i ett kattslagsmål rackarns men det är ok nu med. Annars är det bra i Filifjonkans värld Ha det så bra med dig.
-Nena- sa…
Länge sedan nu.
Hoppas att allt är bra med dig