Mera Nostalgi Jag är 20 år på bilden...

Tiden går och vi med den verkligen. När vi satt och skannade diabilder så hittade vi bla denna på mig från när jag och min man gjorde vår första resa till Rhodos 84. Mycket har hänt sedan dess. Mina ungdomar är i samma ålder nästan allihop. Tiden går verkligen fort. Vi hade det mysigt igår men ibland är jag tvungen över att reflektera över livet. Idag är det fredag och den är verkligen efterlängtad. Önskar er en underbar helg mina vänner/Kramar Tussegumman

Kommentarer

Elisabeth sa…
Ja, och lika vacker, är jag rätt säker på! Då, som nu...

Ha en riktigt fin helg med de dina, min vän...

Varm kram..
Tankevågor sa…
Jättefin bild! :-) Sol och värme och Grekland.....härligt!

Maken håller också på och scannar en massa gamla bilder och visst blir man lite nostalgisk när man ser dem.

Ha en skön helg!
Kram
// Lisbeth
japp sa…
Heeij.. jaa, tänk att de går sååå fort. Usch, de bara springer förbi.
Mina tjejer är me i den åldern..22 och 20 år i år.. men än är ja bara ca 23.. tror jag..hehe..önskar jag iaf.

Önskar dej me en superfin Fredag å helg, jag jobbar, så jag har de jag gör..kram Helén.
Hej Tussegumman jaha det var ju ett fint kort, Ja man v blir nostalgisk när man se r att tiden har rusat sin kos.Just gamla bilder gör att man behöver tänka efter man kommer också ihåg saker som man glömt då...det är rät mysigt fast samtidigt lite sorgligt att livet gått å fot som det faktiskt gör,Men nu får du ha en skön helg och var rädd om dig och klappa din söte katt från mig,
Erika sa…
Visst blir man lite sentimental när man ser bilder på sig själv från den tiden. Åren har verkligen runnit undan, en önskan om att kunna backa vore trevligt. Hade gärna bytt siffror med dig, men jag tror inte du vill har mina. :)

Kram och har en riktigt fin helg!
Millan sa…
Hej..
Hittade hit genom Jennyringblomman:)
Vilka härliga sommarbilder... och härliga ungdom;)
Jag fyller 40 till hösten ,men jag tycker att jag själv nyss bara var 20.. precis som min son är nu!!
Om 20 till så är jag 60!!!!!!
Tiden går... det är bäst att fylla den med liv :)

Hit kommer jag fler gånger.. om jag får ;)

Ha en go helg..
Camilla
Mamma C sa…
Grattis i efterskott, så kul att kolla en massa gamla bilder. Det var en fin bild ni hittat. Ha en fin och skön helg.
Kram Mamma C
Nina sa…
Vilka fina lockar... och tiden går, minsann. Alldeles för fort!

Trevlig helg! Kram