Vi firade min systers 40- årsdag på båten

Har blivit bjuden av min syster på båten Color Fantasy då hon fyller 40 år. En fantastisk tur må jag säga...Här ligger alla oljepengar:) Det var som ett flytande shoppingcenter med lugarer och det var inga hytter utan hotellrum i olika prisklasser. Robert Gustavsson har gjort en presentation för denna båten. Lägger ut länk senare. Tiden går och semestern också. Skall börja jobba på måndag det känns verkligen motigt. Skulle behövt en vecka till. Jag hoppas ni har haft en skön sommar och jag kommer att gå på bloggrunda senare/Kramar Tussegumman Soldäcket det var varmt på dit vägen men hemresan så regnade det...

Kommentarer

Hej! WOW vad fint av din syster! Vart går den där båten?? Har aldrig sett.Åh så fint det är där inne. Hoppas du hade en underbar resa och grattis i efterskott till systern din ha det gott kram
Elisabeth sa…
Vilken fantastisk upplevelse... och vilken båt! Jösses, jag trodde inte det fanns sådan lyx! (Å vad roligt att du fotade lite, så att man fick se... tack snälla!)

Förstår att det känns motigt och tungt att den lediga tiden snart är slut, och vardagen knackar på igen... men kanske kommer det nya tillfällen till ledighet längre fram.. man vet aldrig!

Varm varm kram... ja, alltid!
Här verkar det ha varit en massa partajande minsann. Båtar hit och fester dit;-)
Visst är det härligt med ledighet, men var är värmen? Jag har dock en vecka kvar att försöka hitta nån liten solstråle på!
Marie-Louise
Anonym sa…
Jösses ja, vilket flytande lyxhotell. Vilken sträcka passerar denna "båt"?
Får magknip när du skriver "börjar jobba"... själv har jag tre veckor kvar men då dagarna bara rusar iväg så är man väl där snart...
Hoppas du får det gott, trots arbets-start :) Kramar
Hannele sa…
Fin båt, vart åkte den?
Tantti sa…
Wow vilken färja! Hoppas din första arbetsdag har gått bra.
Det ser vackert ut och det verkar även vara trevligt, men vart går färjan, har sldrig hört om den?
Synnøve. sa…
Hej på dig.
Familjen Sunde er fra Ålesund i Möre og Romsdal. De är de som äger både Color fantasy og Color Magic.
För några år sen hade de flygbolag med. Det hette color air. Men de fick lägga ner.
Har inte åkt de båtarna ännu, men de börjar bli dax. Har mest åkt till Köbenhavn med DFDS från Oslo.

Inte illa det heller....
Hoppas du är fit for fight nu då när det är dax att börja jobba igen.
Har ännu inte haft semester här...
Oktober blir det...
Kramen på dig.
Synne.
Bloggullet sa…
En sån båt, nästan som ett höghus.
Kul att du blev bjuden på det.

Jag hoppas att du har det bra.
Kram
-Nena- sa…
Såg ju riktigt häftigt ut.

Ha det gott!
Vad mysigt att ha kalas på en båt.vart går denna båten? Har börjat följa din blogg ,hoppas att det ingenting gör!!!!!! Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.
Elisabeth sa…
Tittar bara in lite så här på nattkvisten och ser återigen de vackra och inbjudande bilderna från båten. Måste ha varit en upplevelse...

Sov så gott... och en alldeles extra varm kram till dig!
Oj, vilken båt!
Det ser spännande ut.
Hoppas att ni hade det trevligt.
Kram Mari
Sussie sa…
Oj Oj vilken trevlig båt, hoppas att ni hade riktigt mysigt. Ha en fin dag.
Vilken stor och ståtlig båt. Rena lyxbåten. Själv sätter jag inte mina fötter på en båt, har aldrig tyckt om att vistas långt ut på öppna hav. Skulle blir ganska så skräckslagen om jag blev tvingad att gå ombord, men säkert en upplevelser för dem som tycker om båtresor av olika slag.

Har din semester redan tagit slut, och så har du redan jobbat en vecka. Veckorna går snabbt förbi oavsett semester eller vanlig vardag.

Kram och vinkelevink!
Anne sa…
det verkar som om eran resa var super... Vilket skepp, man skulle varit med...

Anne