Specialbeställt väder...

En fantastisk dag fick vi det kändes nästan som vädret blev specialbeställt. Vaknade av att hela familjen sjöng för mig och kaffe fick jag på bricka. Det är viktigt med traditioner. Vi åkte ut till Säro kyligt vid havet och solen lyste. Helt fantastiskt. Vi fick en härlig promenad där och fotade havet. Tyvärr renoverades värdshuset (det lilla röda stationshuset) så det blev ingen mat där men vi åkte ner till Varberg och åt middag på en mysig restaurang nära kyrkan. Det blev Ungsbakad potatis med kycklingröra och sallad och kaffe. Det var verkligen gott! Mätta och belåtna gick vi till en smyckesaffär och inhandlade en smycke som jag har önskat mig länge och min man tyckte det var väldigt stilrent i silver. Verkligen fint. Vi tog sedan en promenad vi fästningen där blåste det ordentligt och vi hittade en plats vi fästningen där det var lä och försökte slappna av i solen. En mysig dag med min man det var en present i sig. När vi kom hem till Göteborg så började det regna snacka om tur.

Kommentarer

Anonym sa…
Men vilken härlig födelsedag du fick och ett silversmycke!!!!! Silversmycken är så vackra tycker jag!!!
Kramizzzz
Anonym sa…
Det låter som en perfekt födelsedag!!
Anonym sa…
Så härligt, ljuvligt ni hade du och din man.. kan nästan känna vinden och solen i min nacke.. Kram o grattis i efterskott:-)
Låter som en riktig toppendag,
kram.
Inkommer med ett varmt Grattis på din födelsedag, i efterskott ~~~
En sån härlig dag du fick!~
Silversmycken, tycker jag också om.

Kramen från Eva
Anonym sa…
Grattis i efterskott. Ibland har man verligen tur med vädret. ni verkar ha haft en underbar dag!!!
Jag tycker också om silversmycken!
Kram Ugglan