Minnen från somrarna i varberg som barn...

Hittade ytterligare ett gammalt vykort från torghandeln i Varberg! Titta på bilarna...
Detta vykortet år från socitetsparken och springbrunnen. Då jag var barn kunde man slänga i en slant och önska sig något. Det låg ett nät i botten så att man inte skulle gå och plocka pengarna som låg dår...Nästan varje midsommarafton firades i denna parken. Jag kunde inte vara med då jag var allergisk. Det räckte att gå igenom parken så fick man värdens pollenshock.

Kommentarer

Christina sa…
Härligt med gamla minnen....
Önskar dig en god natt när det är dax vännen
Kram
Godmorgon
Man blir nostalgisk bilarna så såg de ut allihop minns dem så väl så väl och deras kläde också men Varberg var vi inte i så synd at du inte kund vara med för detta förgjordade pollen
Anonym sa…
Vi var alltid nere i varberg när jag var liten på semester.
Visst är det roligt att sitta o titta på gamla kort
Ha det gott
Millis sa…
Visst blir man nostalgisk när man tittar på gamla kort...minns också bilarna.

Jag har sett i din blogg förut, att vi är lika gamla. Tänk att vi har söner i samma ålder också. Det finns nog fler likheter mellan oss, tror du inte det?

Hoppas att du har det bra vännen!
Kram
Christina sa…
Önskar dig en skön helg vännen
Kram
Anonym sa…
Vill önska dig en skön helg
Kram Nena

http://nena.bloggagratis.se/
Anonym sa…
Varberg är underbart... spenderat många timmar på dansgolvet i varberrgsparken... och andra ställen oxå.
Tack för minnena