Har börjat jobba igen och känner att det är skönt att få tillbaka sin rytm igen...

Igår var det många som ringde mig efter ledigheterna. Så många telefonsamtal ringdes och det donades med saker och ting under dagen. Den nya almanacka togs fram med en ny planering inför detta halvår fram till sommaren. Några brev skulle postas osv. Det var en bra mjukstart...Tur att jag inte bokade in några besök denna första dagen. Det första jag gjorde var att strecka nästa gång jag var ledig att ha något att se fram emot igen och igen... Ringde min syster och gratulerade henne på födelsedagen, hon fyllde 41 år tänk vad ett år går fort. Det var inte längesedan vi var och gratulerade henne på hennes 40-årsdag! Ett fyrfaldigt leve leve hon Hurra Hurra Hurra Hurra....Önskar er allt gott mina vänner. Ta det lugnt och ta hand om Er. Ett ordspråk som min mormor alltid sa till mig var livet går inte i repris och det tänker jag på ständigt och ofta nu för tiden. Kramar

Kommentarer