Pratande katter...

Hittade dessa söta katter på youtube!

Kommentarer

Anonym sa…
Nämen åhh så bedårande, undrar vad de pratade om??

Ha en skön dag..kramen Ninni
Anonym sa…
Gudars vad goa de är, ligger och småsnackar med varandra :)


Du är utmanad, i min blogg, att skriva sju önskningar.

ninajohangarden.blogg.se/1197271498_sju...ars_nskeli.html
Vilka söta underbara kisekatter som småpratar med varandra. Har tittat flera gånger nu på dom. Katter är för söta. När dom började prata med varandra så lyfte min katt på huvudet och lyssnade.Han sov nämligen när jag spelade upp det hela. Han brukar inte reagera av ljud som kommer från datorn eller tv:n eftersom det förmodligen låter lite konstgjort. Men här spetsade han verkligen öronen.

Kram!
Elisabeth sa…
Kanske en diskussion om hur viktigt det är att hålla sig ren...typ?
Väldigt söta var de iallafall!!

Hoppas du får en varm och stressfri dag,min vän!

Varm kram..
Godmorgon ja det är kul med dessa söta luddbullar so har lite snackparty mellan varandra
Anonym sa…
Jag har aldrig sett katter prata så där - vad fint det var...
Anonym sa…
Haha vad gulligt
Anonym sa…
Vad söta!!!
Ja, man kan verkligen undra vad det pratade om...
Kram på dig!!!