Nu är det bara två veckor kvar till jul....

En lång dag mörkt när jag åkte och mörkt när jag kom hem! Visst är det den tiden men detta mörker knäcker mig! Jag tog en promenad i stan efter köpte lite julklappar till mig själv faktiskt ville trösta mig på något sätt! Hela staden är så vackert julpyntad nu och jag försökte fånga det med mobilkameran får se om det blir något att lägga ut senare. Har en del julklappar kvar fast jag har beställt en del på nätet! Det känns skönt det är några som jag behöver handla efter jobbet men stressen över julklappar har lagt sig tack och lov! Det är bara en och en halv vecka kvar att jobba och sedan är jag ledig i två veckor med lite semester och flexdagar vilken lyx! Jag ser verkligen fram emot det. Önskar er allt gott mina vänner och ta hand om er! Kramar

Kommentarer

Anonym sa…
Visst är det helt otroligt att det bara är två veckor kvar, vart tar dagarna vägen??????Julklapparna är nästan klara så nu är det till att börja skriva matlistan!!!!
Kramizzzz
Elisabeth sa…
Helt riktigt... man måste få unna sig lite ibland! Hur trist skulle det inte bli annars?
Jag har inte köpt speciellt många julklappar ännu.. men det ger sig nog! Det brukar ju göra det!

Förstår att det måste kännas skönt med lite ledighet... få vara med familjen och bara mysa! Det är en gåva att få...

Hoppas din morgondag blir fylld med lite stress och mycket glädje...

Varm kram...alltid!
Anonym sa…
Visst är det en tung tid i det Svenska mörkret! Jag är också ledig lite nu och ska fixa både till jul och sonens födelsedag strax före jul. Puh! Ha det så gott!
Christina sa…
Klart att du skall unna dig något....
Tiden springer bara iväg.
Ha en riktigt skön kväll vännen min
Kram
Anonym sa…
Det har gott fort tycker jag. Jag skulle ju vara ute i god tid men tyvärr har det inte blivit så.
Skönt med långledigt för dig.

Fick små rysningar då jag såg din bild. I somras var jag ju där uppe i toppen och huuu vad jag ville ner igen *S*

Ha en skön Lucia

/-nena-
http://nena.bloggagratis.se/
Anonym sa…
Ja nu går det undan..snart är det Julafton!

Jag är också ledig..länge! Först är det julledigt sen åker vi på semester..härligt!

Ha det gott trots mörkret, kram Ninni
Elisabeth sa…
Åh... jag hoppas verkligen du har haft en varm och ljus dag med Lucias ankomst!

Kanske du såg luciamorgon från Zorngården i Mora? Det var vackert och stämningsfullt!
Sen gav det minnen till alla gånger vi har campat där! Precis bakom Zorngården ligger ju Mora camping... men det visste du förstås? Iallafall älskade vi att campa där... och än om vi tog husvagnen till andra ställen, så var det ändå på Mora camping vi trivdes bäst! Det saknar jag nu...mycket!

Sov gott.. min vän!

En stor luciakram går i tanken till dig...!
Godmiddag på dig. Ja detta svenska mörker är jobbigt men än värre längst upp i Sverige där är det mörkt hela dagarna för solen försvinner ner under horizonten men man längtar ljuset och lite vit härlig snö
Visst är det skönt att handla julklappar numera just på nätet går ju hur bra som helst Har med näthandlat en del av dem. Skönt att slippa jaga i affärer efter något som är slut både här och där på nätet gör man en sökning och får direkt reda på att det finns där o där skönt är det
Anonym sa…
Hej vännen!

Ja två veckor kvar trallalaaaa
Inget stress bara ro ...
Det är bra med nätet bara beställ och betala sen :0)
Det blir inte så mycket klappar här...
Bättre att ta hand om varandra istället ;0)
Ha det gott och ta hand om dig med,
Här kommer Varma Kramar !