Gumman sitter på min axel

Kommentarer

Anonym sa…
Här känner kissen sig trygg!!!!!!
Kramizzzz
Elisabeth sa…
Den här lilla gumman hon måste vara en källa till glädje och bus! Hon är verligen himlasöt!

Tänkte på dig idag... såg en liten kissemisse när vi var ute, och hon såg precis ut som din lilla gumma! Den lilla kissemissen var ute på en tass-kall promenad med sin mamma tror jag!

Varm kram.. min vän!

Ps. Med toner från någon i en änglakör.. känns det mindre svårt när musiken man hör... tack för så så mycket!
Anonym sa…
Jag blir kattsjuk av denna söta kattflicka. Men jag tål ju inte katter... ju.
Anonym sa…
Så sött! Ha en fin dag!
Millis sa…
Så gosigt!
Hoppas att du får en bra dag!
Kram
Anonym sa…
Ohh en sån sötnos..önskar så att jag kunde ha en liten kissemiss!
Underbara djur.

Ha en skön dag, kram
Anonym sa…
Så mysigt ;)
Ha en bra fortsättning på dagen
Kram Nena
Anonym sa…
Den är ju så ljuvlig så det är nästan inte sant!!!
Anonym sa…
Hihi vilken söting!
Christina sa…
Härligt när de vill vara nära...
Hoppas att dagen blir snäll mot dig min vän
Kram
Elisabeth sa…
Bara en önskan att din dag blir bra... och att värme och omtanke finns runt omkring dig!

Varm kram..
Anonym sa…
En sådan söt liten ulltuss där hon sitter.

Önskar Dig en trevlig helg!
Tussegumman sa…
curlingmormor: Hon älskade att sitta på axeln när hon var liten! Ha det gott/Kram Tussegumman

Elisabeth: Ja det är hon verkligen. Hon är hela familjen kelkatt. Jag tror det är nyttigt för ungdomarna att ha ett djur som de tar hand om. Ha det gott min vän och hoppas du finner den kraft du behöver i din vardag/Kram Tussegumman

nina på Johangården: Hoppas du kan njuta på avstånd! Ha det gott/Kram Tussegumman

helga: Ha det gott själv/Kram Tussegumman

Millis: Hoppas du också ha det bra! Ta hand om dig min vän/Kram Tussegumman

ninni: Jag har varit utan katt i 18 år men sedan bestämde vi oss att nu när ungdomarna är stora så skaffade vi katt igen. Ha det gott min vän/Kram Tussegumman

nena: Ha det gott sköt om dig/Kram Tussegumman

vildängel: Ja visst är hon! Vi var alldeles upprymda när vi hämtade hem henne! Ha det gott/Kram Tussegumman

gulligagumman: Ja hon är våran sötis. Hon får för mycket kärlek ibland när alla vill kela med henne på samma gång! Ha det gott min/Kram Tussegumman

Christina: Ha det gott min vän! Sköt om dig och njut/Kram Tussegumman

Elisabeth: Tack min vän för de vackra orden. Ha det gott och sköt om dig/Kram Tussegumman

Erika: Ja hon var som en ulltuss när hon hade babypäls! bedårande söt! Önskar dig en fin och skön helg/Kram Tussegumman