Vilket tråkigt väder grått grått grått...

Jag och sonen har varit i stan och handlat kläder! Det gick rätt smidigt hittade det mesta! JC lägger upp jeansen utan kostnad vilket är hur bra som helst. Vi hittade tröjor och t-shirts på stadium. Så nu är vi hemma trötta men höjda! Jag köpte ett par byxor till mig som jag provat tidigare i veckan. Nu är klockan 17:12 och nu är det mörkt! Det blir mörkare för varje dag men också för att vi har fått en timme extra. Det var hur mycket människor som helst i stan för vi har höstlov här!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken service att de lägger upp jeansen utan kostnad, för det är ju inte det lättaste precis.
Kramizzzzz
Anonym sa…
Ja det blir mörkt så tidigt! Men man vänjer sig väl så småningom. Ha en trevlig tisdag.

Kram!
Tussegumman sa…
curlingmormor: Ja det är verkligen en bra service de har. Ha det gott/Kram Tussegumman

gulligagumman: Ja får väl köpa på mig lite ljus och så får vi mysa till det lite/Kram Tussegumman