Söt kisse med sin råtta...

Hon är helt bedårande min lilla gumma. Här leker hon med sin råtta!

Kommentarer

Anonym sa…
Bedårande SÖT!

Tack för din nattvisit hos mej.
Jag återkommer :-)

Kram från Eva
Christina sa…
Helt underbar katt du har, älskar katter och jag har två stycken.
Kan inte leva utan katt.
Kram goa vännen
Tussegumman sa…
Eva: Kul att du tittade in! Jag önskar dig en skön helg. Nu kan jag kommentera hos dig! Det gick inte när jag hade den andra bloggen/Kram Tussegumman

Christina: Visst är katter underbara. Jag är nog en kattmänniska! Jag har adrig haft hund...Ha det gott min vän/Kram Tussegumman
Anonym sa…
Åhh helt underbar....

Nu ska vi se om det går att kommentera, men jag ser att du har ändrat inställningarna..kram
Anonym sa…
Ja då följer jag med dig hit då :)
Anonym sa…
Vill du testa om det går att kommentera på denna blogg. Testar en annan och se hur den fungera. Därmed inte sagt att jag byter. Är så less på att många inte kan kommentera på min andra blogg.

Kram/Erika

http://erika58.wordpress.com/
Tussegumman sa…
Ninni: Vad skönt att du kan kommentera! Välkommen hit! Ha det gott Kramar från Tussegumman

Vildängel: Du är så välkommen! Önskar dig en fin och skön helg/Kramar Tussegumman

Erika: Jag tror jag lyckades på din andra blogg http://erika58.wordpress.com/
Ha det gott/Kramar Tussegummaan