Minisemester Oslo-Kiel

Jag satt och tittade i mina album från när jag gjorde en weekendresa med min syster! det var för några år sedan! tiden går fort men det kanske är dags igen vi har talat om det. Här kommer lite resetips som kanske skulle pigga upp. Jag tog en billig buss till Oslo och sedan sammanstrålade vi där. Vi hann äta lite grann innan båten skulle gå! Vilken båt jag har nog aldrig åkt något liknande! Vilken lyxbåt...Jag skojade med min syster och sa att det är där de lägger alla sina oljepengar. Vi valde en hytt med frukost och det var det bästa vi gjort! Efter den frukosten var vi mätta fram till kvällen det var brunch både frukost och lunch. Turerna går från torsdag-söndag med två övernattningar ombord. Upplevelsen är själva båten. Underhållningen var fantastisk! Det var inga amatörer. Detta var gratis. Lägger ut bilder nedan!

Kommentarer

Anonym sa…
Heeej Tussegumman. Så bra jag var in i går och skrev en det gick inte alls det men nu skönt tänkte det att du märker det,
Jaha du har landat här du är det bra detta? ja blogga gratis har gjort att man blivit gråhårig och smått farlig samt att taket fått höra de gruvligaste uttryck,,(visste inte att jag kunde sådana)fniss. jaja sådan båt du varit på rena lyxhotellet man känner sig liten när man ser fotona.Förstår att du trivdes bra där,Men din lille katt är så gruvligt söt att man blir alldeles knäsvag ju..kommer att kika in på den många gånger,,
Ha en skön söndagkväll på dig Jag återkommer som sagt när de fått ordning på nya servern du vet jag har 2000 bilder inlagda nu så det går inte att byta tycker jaghoamknd
Tussegumman sa…
filifjonkan: Vad glad jag blev att du följde med över! Har ordnat så att alla kan kommentera nu! Jag kan inte säga att jag saknar bloggagratis men jag vill inte mista mina bloggvänner. Jag förstår har du så många bilder inlagda blir det jobbigt! ja tänker ha den gamla kvar med hänvsning till den nya! Jag orka inte lägga över 100 bilder och inslag hit. Jag tänkte att jag kunde länka till den gamla bloggen istället. Ha det gott min vän/Kram Tussegumman