Gumman en tänkande katt...

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Nu har jag hittat hit. Vad många det är som har lämnat bloggagratis...

Trevlig kväll!
Christina sa…
Så söt katt du har, åhhh jag älskar katter, skall ta lite foto på mina två och sätta in på bloggen.
Kram vännen
Tussegumman sa…
gulligagumman: Välkommen hit! Det var så segt så jag stod inte ut. Får jag bara över mina vänner hit så är det inget förlust med bloggagratis! Ha det gott/Kram Tussegumman

Christina: Ja lägg ut bilder på dina katter! ha det gott min vän/Kram Tussegumman
H ennA sa…
En sån söt katt!
Anonym sa…
Vad härlig bild på Gumman.. ser så klok ut så:-)
Tjingeling o en go måndag..
Tussegumman sa…
henna: Tack! Välkommen till min blogg! Hoppas du får en fortsatt fin dag/Kram Tussegumman

Pialotta: Ibland klok ibland lite dum när hon tror att hon kan bita i sin egen svans! Ha det gott/Kram Tussegumman
Elisabeth sa…
Hon kanske har tagit efter en viss liten tussegumma? Med tänket, menar jag!
Vilka tjusiga bilder från båten.. förstår att det måste ha varit en otrolig upplevelse! Å kristallkronan.. den var bara så så vacker!

Ha det gott så länge vännen...

Varma kramar i höstrusket..
Hej på dig, vännen! Ja, jag har ju förstås inte bestämt mig riktigt ännu... Jag känner att det är så himla mycket material jag har på bloggagratis som jag skulle vilja ha med mig hit om du förstår hur jag menar... Men jag har skapat en ny blogg ialla fall så får vi se hur det blir... Kanske kan jag sitta och föra över en del material till den nya:))

Ha det gott!
Kram
Christina sa…
Vännen min, jag önskar dig en skön måndag trots regnet.
karm
Tussegumman sa…
Elisabeth: Det var verkligen en bra sak att göra för att komma bort ifån vardagen en smula! Ha det gott/Kram Tussegumman

Gnällspikar och livsflanörer:
Jag kommer bara länka till den gamla bloggen och börja från början här/kram Tussegumman

Christina: Ha en underbar dag du också/kram Tussegumman
Anonym sa…
Hej och lycka till med nya bloggen.
Katten är så söt och ser så klok ut.
Kram
Tussegumman sa…
Nena: Ja hon är både söt och klok säger den partiska matten.Ha det gott/Kram Tussegumman