måndag 9 februari 2009

Vilka sötisar

glitter-graphics.com

17 kommentarer:

Nattsyrran sa...

fantastiskt gulliga! Blir verkligen glad av bilden. Kram

Hjärtat Mitt sa...

Kan bara hålla med :D

Hoppas verkligen att vi får en fin sommar, så man kan bada mycket. Det ser så skönt ut på bilderna.
Ha en bra vecka!

Kram Mari i Marieholm

Bloggullet sa...

Det var något bedårande gulligt.
Kramar

Maria sa...

Åhh,så gulliga kissar,vilken underbar bild!=)Syns att dom myser och mår gott tillsammans*ler*

Önskar dig en fin dag vännen,
Kram Maria

Bloggullet sa...

Jag har en utmaning till dig om du har lust.
Kramar

Marskatten sa...

Ojojojoj vilka små gullegrisar!

-Nena- sa...

Ser ritkigt mysigt ut :)

MiasAteljé sa...

Oh så ljuvlig bild.
Kram Mia

Erika sa...

Sötare och mer gulligt kan det nog inte bli mellan två katter. Så ömt och kärvänligt det ser ut.

Lallis - liv och leverne sa...

Verkligen otroligt söta:)
kram Lallis

Goaste C sa...

åh så söta! Älskar röda katter...:)

Elisabeth sa...

Hoppas att allt är väl med dig, min vän?
Varm kram..alltid, vet du ju!

Hanneles paradis sa...

En sån mysig bild. Kram.

Millis sa...

Underbar bild!!!

Vackra Magnolia Och Bland Mina Busiga Barn sa...

Hej min vän! Kikar in en sväng hos dig och njuter av alla fina bilder du har! man blir så glad av att komma hit! Hoppas att allt är bra med dig i vintervädret? Sen skickar jag dig en hälsning att du ska njuta av resten av veckan också! Massor kramar Tina

Fru Pusselbit sa...

Underbara sötnosar! =)

Helga sa...

Hoppas du har det bra och önskar dig en skön helg!

Jag är ledig och ska njuta det lovar jag ;)